Zaznacz stronę

Candra

Jeleniogórskie Studio Jogi

Aktualności

Liść paproci na stronie o szkole jogi
02/01/2021
Zajęcia odbywają się zgodnie z grafikiem:)

Dla zainteresowanych zajęciami online – odsyłam do grafiku.

Liść paproci na stronie o szkole jogi

Zalety Jogi

N
joga harmonizuje i uelastycznia ciało oraz umysł
N
skutecznie przeciwdziała stresom
N
dodaje energii
N
uczy koncentracji
N
poprawia zdrowie
N
reguluje fizjologiczne funkcje organizmu
N
normuje oddychanie
N
opóźnienia proces starzenia się
Profil BKS Iyengar'a - twórca metody ćwiczeń jogi stosowana w jeleniogórksim studiu Candra

Metoda B.K.S Iyengara

Metoda Iyengara charakteryzuje się dużą precyzją wykonywania pozycji. Dzięki zastosowaniu takich pomocy jak koce, paski 
i drewniane kostki, może ją ćwiczyć każdy, bez względu na wiek czy sprawność fizyczną.

Jest doskonałą metodą na złagodzenie lub wyleczenie dolegliwości kręgosłupa. Uelastycznia i wzmacnia całe ciało, podnosi odporność organizmu, wycisza i relaksuje umysł. 
Na zajęciach uczymy się jak doświadczać całego swojego ciała 
w pełni oraz jak zachować prawidłową postawę na co dzień.

Dążąc do równoważenia, nie mamy przed sobą jakiegoś określonego celu, raczej ćwiczymy się w tym, by uczyć się z procesu życia.

– Akong Rinpocze
Agnieszka Wandzel, yoginka i nauczycielka szkoły Candra w Jeleniej Górze

Agnieszka Wandzel – założycielka Candry

O mnie

Już w liceum przeszłam na wegetarianizm i interesowałam się filozofią wschodu. Zawsze ciągnęło mnie w tym kierunku. W wieku 20 lat zaczęłam praktykować jogę. Najpierw sama w domu, później pod okiem Małgorzaty Madej w  Studium Edukacji Ekologicznej, gdzie ukończyłam kierunek Terapii Naturalnych.

Choć w planach miałam zostać terapeutą, to “przypadkiem” zaczęłam prowadzić zajęcia jogi we Wrocławiu i zachwyciłam się jej wpływem na życie moje i moich uczniów.
Obecnie mam za sobą trzy kursy nauczycielskie: 3-letni u Konrada Kocota oraz dwa roczne u Katarzyny Pilorz. Uczestniczyłam w wielu warsztatach i seminariach w Polsce i za granicą m.in. : z Abi Iyengar, Corine i Faeq Biria, Davidem Meloni, Christian Pisano, Usha Devi, Gabriella Giubilaro, Rita Keller , Lois Steinberg, Carrie Owerko, Gulnaz Dashti i wieloma innymi wspaniałymi nauczycielami. Uważam, że uczniami jesteśmy całe życie więc wciąż staram się rozwijać i poszerzać wiedzę.
Prywatnie jestem mamą Franka, żoną Artura, buddystką, fascynatką medycyny chińskiej i ogrodnictwa.

więcej

Agnieszka Wandzel – założycielka Candry

O szkole

Powstała we Wrocławiu, w 2003 roku Szkoła jogi CANDRA od 11 lat działa w Jeleniej Górze, aktualnie w klimatycznej sali na poddaszu w kamienicy. Prowadzimy zajęcia codziennie, o różnym stopniu zaawansowania. Oprócz stacjonarnych lekcji, szkoła organizuje również weekendowe warsztaty wyjazdowe, wakacje z jogą oraz wyprawy do Indii czy na Sri Lankę (zobacz planowane wydarzenia). Jeśli chcesz rozpocząć swoją praktykę lub ją pogłębić w przyjaznej atmosferze zapraszam serdecznie na zajęcia.

Agnieszka Wandzel w pozie jogi siedzi na macie
Ikona trzech poziomów trudności zajęć z jogi

Trzy poziomy trudności

dostosowane do każdego

Ikona grupy ogólnej z jogi

Grupa ogólna

Kiedy nie jesteś pewna swojego poziomu a chcesz aktywnie zacząć dzień
Ikona zajęć indywidualnych z jogi

Zajęcia indywidualne

Indywidualny tok nauczania

Jak się zapisać?

cyfra 1

Na wszytskie grupy obowiązują zapisy

cyfra 2

Strój do ćwiczeń powinien być wygodny i niekrepujący ruchów

W miarę możliwości odsłaniający kolana, aby instruktor mógł kontrolować precyzję wykonywanych ćwiczeń.
cyfra 3

Osoby początkujące zapraszam na 10 minut przed zajęciami.

Jogę ćwiczy się boso na specjalnych matach, które udostępniam za darmo na zajęciach.

cyfra 4

Podczas zajęć telefon powinien być ściszony lub wyłączony.

Dbajmy o innych.

ZDROWIE

Przed przystąpieniem do ćwiczenia jogi należy zasięgnąć opinii lekarza. Wszelkie problemy zdrowotne (np. problemy z kręgosłupem i stawami, przebyte operacje, nadciśnienie, odklejanie siatkówki, a także ciąża) powinny być zgłoszone prowadzącemu przed zajęciami.

MENSTRUACJA

Kobiety podczas menstruacji mogą brać udział w zajęciach, lecz nie wykonują one wówczas wszystkich ćwiczeń. Niektóre pozycje zastępuje się innymi, bardziej wskazanymi w czasie miesiączki i łagodzącymi dolegliwości z nią związane. Wskazówki do tych ćwiczeń są podawane na bieżąco w czasie zajęć.

Wydarzenia

24

stycznia 2021
10:00-13:00

Ugruntowanie w pozycjach stojących

Zapraszam na rozpoczęcie Nowego Roku pogłębiając ugruntowanie podstaw w pozycjach stojących, poszukiwania symetrii i równowagi oraz szukanie nowych inspiracji 🙂 „Twarde” stąpanie po ziemi, uważne skierowanie do wewnątrz, dążenie do harmonii – tym będziemy zajmować się w te niedzielne przedpołudnie.

Na warsztaty obowiązują zapisy, liczba miejsc jest ograniczona. Uczestnicy powinni przynieść ze sobą separator do malowania paznokci. Poziom i intensywność będzie dostosowana do grupy.

koszt: 90 zł